Bernaaa_ 30+1 gebelik haftamdayım 3 gündür göğüsümden süt geliyor normalimdir aceba sizdede böyle oldu mu tişörtümü ıslatıyor o derece
minismom Bernaaa_ hamileligimde hic gelmedi ama normal diyolar elleme sagma kontrole gittiginde soylersin doktora eski atletlerden koyabilirsin sutyenin icine ustun ıslanmasın diye gogus pedleri yara yapabilir