Merhaba arkadaşlar ben 13 haftalık hamileyim bebeğin mesanesi büyüyormuş doktor gereğinden fazla dedi sağlıklı bir gebelik gibi durmuyor dedi %90 almamız lazım ama 2 hafta sonra bidaha kontrol edicem dedi ben almak istemiyorum bu durumu yaşayıp geçen varmı acaba mesanesi 20 mm olmuş bide geçebilirde dedi belli olmaz geçmesi için napmalıyım ne olur bilgisi olan yazsın