arinmommy Kızlar merhaba. Kontrole geldim doktor bebeğin suyunu beğenmedi iki gündür de oturup kalkarken sızıyor gibi hissediyordum zaten. Yatışa aldılar. 1 cm açıklığım varmış bakalım nasıl ilerleyecek süreç. Benim için dua eder misiniz🙏🏻
T-159 arinmommy hm kendi sancin felsn yok dimi canım. Allah uardimcin olsun belki suni felan verirler suyunda patlarsa kolay ilerler inşallah sızıntı şeklinde geldiğini anlamadın mı acaba yani idrar felan mi zannettin yada akinti
saglikciaanne arinmommy Allah yardımcınız olsun . İnsallah sagsalim kavuşursunuz bebeğinize . Sizde bizlere dua etmeyi unutmayın rabbim tüm hamilelerin doyumunu kolaylastirsin
Aysakyld arinmommy sağlıkla gelsin inşallah. Tez zamanda doğurursun umarım sağlıklı bir şekilde kolaylıkla al bebeğini kucağına Allah yardımcın olsun 😍❤️
arinmommy T-159 teşekkür ederim ben şüpheleniyordum zaten ama daha önce de bu sebeple iki kez gelmiştim şu değil diyip geri göndermişlerdi şimdi iyice azalmış. Akıntım da oluyordu zaten inşallah kolay olur. Kendi sancım hafif düzensiz var gibi şimdi nstdeyim
arinmommy Biranne_197 hiç sertleşme falan olmadı sancım da yoktu hastaneye gelince ilk nstden sonra başladı sanki şimdi doğumhane nstsindeyim 70lere kadar çıktı sancım