Tubamsl Dün kontrolümüz vardı bugün 17+3 gün olduk 🐣 Sizlerin bebekleri kaç gram ve boyu kaç cm? Heyecandan doktora boyu ve kilosu normal mi diye sormayı unuttum desem 🙊
Kbradmrdg Tubamsl bizde 17+4 üz bugün dün kontrol de doktorumuz 250 gram olduğunu ve boyunun 18 cm olduğunu söyledi sizin kaç 🙂
Aygl Benim dün kontrolum vardi 17+1 haftalık doktor boyunu söylemedi kilosunu 180 gram dedi sizce az mı çok mu yorumları okuyunca sanki biraz az gibi geldi bana 😏
Tubamsl Aygl Eğer bir sorun olsaydı doktorunuz size söylerdi diye düşünüyorum zaten biliyorsunuz bize verdikleri boy ve kilo rakamları tahmini rakamlar ki çocuklar son haftalarda asıl kiloyu alıyorlar 🙂