Kendiliğinden içeri giriyorsa son evreye daha gelmemiştir. Doktora gidip krem veya fitil almanızı öneririm. Ben gitmeyerek son evreye kadar gitmesine sebep oldum o yüzden siz o hatayı yapmayın. Hamileyseniz sadece krem falan verir ama değilseniz daflon diye bir ilaç var o bana iyi gelmişti. Onun harici acı varsa sıcak suya oturun, zeytinyağı, kantoron yağı sürün acıya iyi gelir. Yeme düzeniniz en önemlisi, bol posalı gıdalar tüketin. Bol su için ama yemeklerden yarım saat önce veya yedikten iki saat sonra. Allah şifa versin.