Kızlar hassas olduğu için lütfen etkilenecek olanlar okumasın ablam 24 haftalık kız bebeğini kaybetti doktor kalbinin durduğunu söylüyor 😞 şuan hastanede ve suni sancıyla doğurtmaya çalışıyorlar başına gelen var mı hersey çok güzel ilerliyordu neden oldu kimse bsey demiyor 😞