Kızlar doğumuma az kaldı aslında ama hamileliğim boyunca cinsiyete bi iki kere bakıldı ondada erkek dendi ama bazen arkadaşlar şaka yapıyor ya kordon gördüyse bilmem ne zaten kuruntuluyum aklıma bin tane şey geliyor bu görüntüler 16. Haftada prinatoloji doktoru tarama testi için detaylı bakmıştı ilk cinsiyeti o söylemişti kordon değildir dimi? 😄🙏
