BengiK ben üniversite hastanesine gidiyorum bitanem oranın takiplisiyin artık iyi mi kötü mü bahtımıza ama bir ara normal muayeneyi beklerken yandaki oda da detaylı yapılıyordu kulak misafiri oldum baya uzun anlatıyordu hoca. Ama şansa o gün hangi doktor varsa o giriyor yani devletin öyle bi dezavantajı var. Özelde fiyatlar çok pahalı çok uçuk zaten borcun içindeyiz şahsen ben özelde o kadar parayı veremem
Normal devlet hastaneleri bildiğim kadarıyla detaylı yapmıyor. Kadın doğum hastaneleri yapıyor olabilir