Merhaba 6 haftalık gebeyim. Öğretmenlik için AGS sınavına hazırlanıyorum ama bu sene sadece temel atabildim. Önümüzdeki sene şubat ayında doğum gözüküyor. Doğumdan önce ve sonrasında sınava çalışmayı düşündüm ama yapabilir miyim bilmiyorum. Benim gibi olup doğum sonrası herhangi bir merkezi sınava ya da sınava hazırlanan oldu mu acaba biraz umut var mı ?