Hanımla 20 günlük bebepim var D vitaminini beğendiremedik . Devletin verdiğiyle başladık olmadı . Gaz sorunu çıktı karnı ağrıdı S harfi çizgi. Daha sonra sağlık ocağı başka bir D vitamini kullandık o daha beter yaptı sürekli ağladı. Sonra VELAVİT V COLİFLOR VERDİ başka doktor bebeğim uyuyamadı ağlamaktan. Sonra OCEAN D3 400 aldık öneriyle kullandık , bu sefer doktor pek önermiyorum dedi ve bize NBL PROBİOTİC D3 DROPS önerdi aldırdı onu kullancaz . Sorun şu ki bebeğim D vitamini almadığı zaman gaz sorunu yok. Herangi bir sorunuda yok ama D vitamini alınca çıldırıyor . En son NBL PROBİOTİV D3 söyledi sağlık hekimi aldık. İçeriğinde soya mısır nişastası inek sütü bilmem ne varmış araştırdığımda gördüm. Kullanan var mı ?