Smykskn Kızlar cuma günü sabah 10 da normal doğuma alınıcam hiç açılmam olmadığı için suni sancı verilecek ama doktoruma sormayı unuttum aç mı gitmeliyim tok mu
melikeyimmmmm Planlı olduğu zaman nasıl oluyor bilmiyorum ama ben normal kontrol için gitmiştim kahvaltı yapıp suni sancıyla direk doğuma alındım sancıyı vermeye başladıkları andan itibaren birşey yiyip içemiyorsunuz ama daha öncesi hakkında bilgim yok
Meri4 Merhaba bende yarın için normal doğuma alınıcam. Doktorum bana aç gelmemi söyledi . Suni sancıyla açılmazsa sezeryan ihtimaline karşı