2cocuk2kopek ikinci-bahar25 üstteki omega vitamin bende de var alttaki normal d3 bende farklı versiyonu var
Leontiine ikinci-bahar25 hamile kaldığımda doktor üstteki regenesis max verdi içtim ama sonra bulantılar başlayınca istifra etmeye başladım ilacı içemedim diye doktor değiştirdi. Güzel ilaç ama bulantım varken içemiyorum :(
ikinci-bahar25 deletedmom43191 biliyorum da kullanan var mı diye merak ettim 15 haftalık olmuşuz yeni başlattı
ikinci-bahar25 Leontiine işte yan etki yapabiliyor onu merak ettim rahatsız ediyor mu acaba dedim herkeste edecek diye bir şey yok ama bakalım hayırlısı
Yazmelegi_ ikinci-bahar25 normalde folik asit en başta başlanır 12 ye kadar kullanılır ama sizinki farklı bisey için verdiyse olabilir
Ftm2025 ikinci-bahar25 desiferol kullanmadım ama regenesis kullandım ilaç değil o multivitamin bıraktım onuda ımom kullanıyorum
ikinci-bahar25 Yazmelegi_ en başta gittiğim doktor önermedi bende talep etmedim en başta 🤷♀️ o kadar karmakarışıkki her şey kimisi zararlı diyo kimisi yararlı ne yapacağımızı şaşırdık
Leontiine ikinci-bahar25 yan etkisi yok ama içinde balık olduğu için benim gibi çok bulantısı ve istifrası olanı rahatsız ediyor. Onun dışında ilacın içindeki tüm vitaminler hamilelerin alması gereken takviyeler
Yazmelegi_ ikinci-bahar25 vallahi çok haklısın her doktor ayrı bisey diyor ben kızımda ne kullandiysam bu gebelikte de öyle yapıyorum
ikinci-bahar25 Yazmelegi_ bide bu fetal dna ne kadar çok yaygınlaşmış sağlıklı olsun olmasın istisnasız her gebeye yapın diyorlar acaba hasta başı para mı alıyorlar aklıma o geldi iki üç yıl önce yoktu bu son zamanlarda baya yaygınlaştı aklımda deli sorular🧐
Yazmelegi_ ikinci-bahar25 ben kızımda yaptirmadim. Sadece detaylı ultrason a girmiştim bunda ne olur bilmem doktorum illa yaptır dememişti. Sadece rutin kan tahlili, seker yüklemesi,detaylı ultrason ve dörtlü test yaptirmistim
ikinci-bahar25 Yazmelegi_ bugün gittiğim doktor yaptır dedi akraba evliliği olduğu için mi üzerinde durdu bilmiyorum ki
cakirbebek ikinci-bahar25 ikiside gayet iyi vitaminler üsttekini tüm gebeliklerinde kullandim şu anda da kullanıyorum alttaki d vt ve baya yüksek değeri o yüzden guzel yani kullanabilirsiniz rahatlıkla.. eczane teknisyeniyim bu arada
ikinci-bahar25 cakirbebek teşekkür ederim burası biraz da olsa insanın içini rahatlatıyor gerçekten, deneyimleyip cevap verenler oluyor bu yüzden bu platformu seviyorum
cakirbebek ikinci-bahar25 bende çok seviyorum gelde eşime anlat . O da sanıyor kaynana koca dedikodulari var sadece 😂😂