Bende bugün 5hafta6 günlük hamileyim adet günümden beri lekelenmem geçmedi sarımsı kahverengiye çalan bi kaç damla bazen de ip gibi leke şeklinde ağrım da ara ara yoğun değil 3 öğün dupbaston kullanıyorum bazen böyle lekelenmeleri 3 ay yaşayanda varmış böyle olan var mı endişe ediyorum bi kaybım var