deniz_95 merhaba bir sorum olacak , özel okuldayken anlaşmalı olarak ayrıldık onlar paramı yatırmaya devam etti ben maaşımı onlara geri verdim sigortamda bu süreçte devam etti, şimdi 32. Haftaya kadar olan paramda yattı sonra ve doğumda nasıl olacak yatırılan para benim hakkım mı olmuş olacak ?