Ebrununahseni Selam kızlar 13+6 günlük hamileyim daha pazartesi kontrole gittim hersey normaldi ama şu 2 gündür kasigimda inanılmaz ağrı var sadece yürürken ayaktayken oluyor otururken hicbi sorun yok ne ağrı ne bisey böyle durum yaşayan var mı acile gitmelimiyim
Mucize0 Ebrununahseni Bu durumunuz geçti mi bir sorun oldu mu ? Bende suan tam o haftadayim ve ayni şikayetlerim var
Seraphenden Mucize0 inanın yaşadığınız şey çok normal eğer dinlenirkende geçmiyorsa doktorunuza danışın, kasık ağrılarından uyuyamadığım geceleri bilirim 3. Gebeliğim çok şükür bundan yana bir sorun yaşamadım o haftalarda. Korkmayın🌸