hamilesavis19 Kızlar merhaba. 2-3 günde bir mutlaka iç çamaşırı değiştiriyorum. Çamaşır hafif sararıyor, bazen renksiz diyebileceğim hafif ıslanma hissediyorum. Normal mi acaba sizde oluyor muydu? Amniyon sıvısı falan çıkar diye korkuyorum
Ruruu hamilesavis19 16 haftaligiz 3-5 gundur falan bende de oluyor az bi islaklik geliyor yani su gibi akinti. Bugun acile gidecegim daha fazla dayanamayip insallah korktugumuz sey degildir 🤲🏻
8143 hamilesavis19 cabım benim doktorum şefaf akıntılara çok normal diyor kanama gelmedi sürece hiç stres yapma diyor