Merhabalar normalde özelde takipliyim ama doktorum tahlil konusunda sağlık ocağında da yaptırabileceğimi söyledi. Erken gebelik tahlillerimi yaptırdım. Şu an 10+0dayım. Sağlık ocağında ki tahliller kaçıncı haftalarda oluyor acaba? Ordaki tahlillerde magnezyum ve d vitamini göremiyoruz maalesef, onları ayrı mı yaptırmalıyız yoksa her şekilde takviye başlatılıyor mu sonuç görmeden?
Bir de demir,d vitamini,omega3 gibi takviyelere kaçıncı haftalarınızda başladınız? Kimi 12. Haftadan sonra başlıyor kimi 16 civarlarında. 12deki kontrolümden önce tahlil yaptırıp mı doktoruma gitmeliyim yoksa o ne derse ona göre mi ilerlemeliyim sizce? Kafam çok karıştı.