Kvsr46kvsr Beequeen iphone dan sonra geçiş biraz zor oluyor sanki. Yine iphone tercih ederdim. 13 alın bence
tanyawon Beequeen iphone 12 deseydiniz s24fe derdim. Bende 12 kullanıyorum suan ve bi gözüm 24fe de hala😂 ama iphone 13 alabiliyorsanız bence kesinlikle 13