Sydaa06 Yerleşme kanaması yaşayan arkadaşlar tecrübeleriniz nedir kramp girer gibi karnınıza sancı giriyor muydu ara sıra ??
Kvsr46kvsr Sydaa06 ilk gebeliğimde olmuştu yerleşme kanaması. Adet sancım bel ağrım kasık ağrılarım vardı. Hatta lekelenmem olunca adet oldum diye düşünüp ped takmıştım. Ama devamı gelmeyince yerleşme kanaması olduğunu anlamıştım
Sydaa06 Pazar gününden beri ara ara kanamam devam ediyor ilaçlar içtim kesiyor gidiyor şuan kramp gibi başladı