Ysmn23 Kızlar dün geceden beri bacaklarım çok agriyo cekiliyo sanki..ilk defa rahimde ağrı mi desem sancı mi desem çok kısa süreli anlamadım korkmalı miyim cuma kontrolüm var ama biraz tedirgin oldum 😐
Asiyyeee Ysmn23 ayni haftadayız bendede aynisi oluyor yolda yürürken çocuk dogucak gibi hissediyorum agri yapiyor. Kanala yerleşiyor o yüzden oluyor sanırım.
Damlayaz Asiyyeee 33+4 bende öyleyim yürürken penguen gibi yürüyorum sanki alttan çıkıcakmış gibi hissediyorum.. Birde sabah uyandığımda karnımın içi ağrıyor sizde de oluyormu
Asiyyeee Damlayaz benim gece oluyor karnimin içinde sizlama gibi agri gibi tuhaf bişey nedenini sorucam ptesi doktoruma