yilma inanın bilmiyorum. Ben deprem zamanı ve depremden kaynaklı Maraş’tan sevk edilerek Bilkent’e gittim. Hastanede yatıyordum zaten perinatoloji bölümünde. Maraş’tan sonra öyle bi devlet hastanesi görmek şok etmişti. Gerçekten çok ilgili ve iyilerdi. Hastane özel hastane gibiydi. Erken doğum riskim zaten vardı 38 gün yattım hastanede. 34+5 te de doğum yapmıştım.