sansli_anne_ 30 haziran akşamı beta değerm 43,1 çıktı 2 temmuz sabah 70 çıktı arkadaşlar sizce nasıl? Şuan kahverengi lekem var 1 temmuzda başladı daha çnce kimyasal gebelik geçirdim biraz korkuyorum
Yakamoz20 sansli_anne_ ama sen 48 saat dolmadan 2. Testi vermişsin gayet iyi çıkmış ona ragmen tarih ve saat kurum bunları takip ederek kan ver
hilal0100 sansli_anne_ iki kati seklinde artti ben adetten once ogrendigim icin dusuk cikmisti suan oglum 3 yasinda