rmkrtl arkadaslar basına gelen var mı hastanedeyim böyle düsük yaptırcaklarmıs endiseleniyorum cok mu zor
2Princess1Mom rmkrtl Ben ileri haftada (17 haftalık) suni sancı ile normal doğum şeklinde düşük yaptım. Korkmayın elbet zorluğu var ama dayanılmayacak birşey değil. Başınız sağolsun, Allah yardımcınız olsun. 🤲
Denizz44 rmkrtl Bende dün 9 haftalık evde düşük yaptım zor Allah yardımcınız olsun inşallah tekrardan sağlıklı şekilde hamile kalırız 🤲