Merhaba bende ikinci hamileliğimde aynı sizin gibi 3 ay arayla hamile kaldım çok şükür hiç bir sorun sıkıntı yaşamadım o kadar rahattım ki sezaryenimde güzel geçti içinizi ferah tutun riskler tabiki söylenir bu illa bi risk oluşacağı anlamına gelmez hatta şuan 3.ye hamileyim 😊 size de kolay bir hamilelik ve doğum nasip etsin Allahım