gozde91 ysee evet bende hatta affedersin kahverengi parça parça kusuyordum sonradan anladım ilacı çıkardığımı 🙈 bugün bi gece alıp deneyeceğim yine kusarsam değişiklik isterim. Hangi vitamine geçtin acaba ☺️
ysee gozde91 demirle birlikte iki üç tane daha vitamin var içinde ama değişikliğe gidince daha iyi oldum
Fenci_9 Bana da folik asiti bıraktığım gibi onu verdi içemedm 3 aydr takviye kullanmıyordum tekrar başladıö 27.haftadayım bulanmıyor artık elenatal içince. Doktor zorlaöa demşti ben de yeşilliklerle beslenmeyle idare ettim
Ahsenmira gozde91 bende ilk zamanlar içemedim sonra vitamin değerlerim çok düştü başladım mecbur içinde omega 3 var o da balık kokuyor haliyle yutunca miseden balık kokusu geliyor bende onu bastırsın diye hemen arkasından sevdiğim birşey yiyorum öyle çözüm buldum
gozde91 Ahsenmira 2 gündür gece alıyorum kusma olmadı bundan sonra öyle devam edeyim en iyisi. Birdaha asla gündüz almam
Burcak61 gozde91 uyumadan hemen önce için bende 21+3 üm innate pronatal kullanıyorum o tek başına yine iyiydi bu hafta doktor feramat diye bi demir ilacı verdi mide bulantılarım kusmalarım geri geldi uyumadan hemen önce içip uyuyorum o şekilde olunca bişe yapmıyor
gozde91 ysee bende gece alıyorum artık mecbur da almak gerekiyor vitamin değerleri inanılmaz düşüyor yoksa
Burcak61 gozde91 yani sonuçta ha gece ha gündüz alıyoruz o vitamini en azından gece kusma olmadığı için daha çok işe yaradığını düşünüyorum ben
Fenci_9 gozde91 hayır bi de çalışıyordum günde Toplam 4 dolmuşla ayakta gidip geliyordum yine de normaldi ben de içmedm. demirim azalmış yazdırdım ona elenatal ve d vitaminine geri başladım ama yine düzenli içmiyorum zorla içiyorum arada
gozde91 Burcak61 Bencede dün gece de aldım kusmadım hiç çok şükür bundan sonra gece Almaya devam edeyim
gozde91 Fenci_9 çalışan gebe olmak zor ya bende ilk gebeliğimde çalışmıştım. Bende artık gece alıyorum daha iyi oldu
Pirincveannesi gozde91 bende kusma olmadi ama onu ve prilami alinca iki gundur kahverengi akintim oldu korktum açıkçası ve felajet bir uyku olsyi olmaya basladi okadar diger folik asidine mi devam etsem acaba eczaci onermisti bunuda doktor verdi
Pirincveannesi gozde91 yok henuz konusamadim ama bence onunla ilgili cunku onu icmeye basladiktan sonra olmaya basladi
Pirincveannesi gozde91 bugun gittim kadin fogum acike ulturasonla baktı cok sukur be ek etrafinda kanama filan gormedi hersey yolunda dedi ama onlem amacli progestan verdi onu eczaneden alip kullanicam
gozde91 Pirincveannesi progestan iyi gelir canım merak etme ilk haftalarda benimde olmuştu progestan ile kesilmişti