
Hanımlar pazartesi verdigim sonuc sizce bu deger kac haftalık göztergesi bu bugün de randevum vardı yine verdim sonuclar daha cıkmadı ama doktor kese düzgün degil ve etrafında kanama var dedi neden olur ki bu yatıs verdi kabul etemdim progestan yazdı o yüzden evde yatıs önerdi varmı böyle bi şey yasayan