_Havvagul2 Kızlar 36. Haftada dr gideceğim Kocaeli şehir hastanesine ama randevu bulamadım randevusuz giden var mı aranızda çok bekliyor musunuz nasıl oluyor
NoName_ _Havvagul2 daha dün sordum 32haftadan sonra randevusuz bakan bir bölüm varmış bu perinatolojinin olduğu yer varya orada normal vezneden sıra alıyormuşsunuz oraya ama sabah 8de gitmeniz gerekiyormuş en erken. Ben daha randevusuz gitmedim 😇
Kkardelenn1 _Havvagul2 acilden gidin ağrım var diyin 🙃bakmak zorundalar haftanız ileri sürekli randevu düşürmek çok zor