Kizlar pazar günü gece aniden suyum geldi ve hastaneye gittik hastane de de açıklığımın olmadığını sürekli suyumun gittigini ve bebeğin kanala inmedigini söylediler ve sezeryana alındım ilk gün zordu ama yürüdükçe hareket ettikçe daha iyi hissediyorum çok şükür biz sonunda kurtulduk darısı sizlere olsun❣️❣️