Eylul0212 Arkadaşlar merhaba bir hafta sonra üç ayim doluyor ve bugün idrar tahlili verdim çok fazla enfeksiyon çıktı çok korktum . Bu şekilde olan var mı tehlikeli mi acaba ?
Ayseymen Eylul0212 Benimde çıktı 33 haftaliguz bizde erken doguma sebeb oluyirmus ilaç verdi gidip alicam sık sık iç çamaşırı değiştir kuru tut kendini
Oguzalpveannesi Eylul0212 bende de var hergün üç litreye yakın su içiyorum antibiyotik te kullandım ama geçmiyor kolay kolay ya dün tahlil verdim yine var idrar kültürü aldılar bide bakalım onda ne çıkacak 🙄
Rumeysaylz 27 haftalıkken enfeksiyon olmuştum 3 gün hastanede kaldım. Doktor gözetiminde ilaç kullanarak toparlanmıştum.
Mutlulukgeldi Eylul0212 canim bnde 6. Ayima girdim bende olustu enfeksiyon 2 defa hemde cok kotu doktor toz ilac verdi serum taktik anca kendime geldm ama günde 2 tane çamaşır değiştiriyorum 3 litre su içiyorum cok şükür daha olmadi😊😊😊