Kızlar 2 hafta önce gittiğimde 1800 kilosuna iyi ne iri ne zayıf demişti. Bugün gittim 2-2100 arası böyle giderse 3 kiloyu zor bulur dedi(38 de sezeryan olucam) çok az kılo almış ama ben hep kılo yapıcak şeyler yiyorum. Kefir yumurta kaşar peyniri ceviz haricinde kilo aldırmada etkili bildikleriniz varsa paylaşır mısınız?