Kızlar nasıl gidiyor biz tansıyon kontörlü yapıyoruz bebiş bi hafta kılo alımı ıyıyae dıger hafta bı az alıyor bi hafta kendıne yaratıyor yedıklerımı bi hafta bana yaratıyor er bende böyle kılo alınca tansıyon kontrolü sizler başlıyorsunuz bebişler kaç kılo 🌸 biran önce sağlıcakla kucağımıza alsak tıtızlıkle yaşamaktan yoruldum sanki 😃