Anniskoo0634 Sizce hangisi zor 🥹 sancım 100 lere vuruyor piklerde ama sıklıgı 5/10 dk da bir henüz doğum evresine geçmemişim 30 saattir sancı çekiyorum ve sancı bu kadar zor ise doğumu düşünmeye başladım ya
Balbebek012 Anniskoo0634 evde misin Evdeysen hareket et çömel kalk duş al bunlar seni rahatlatır ben duşa girince o sancı geldiğinde hiç sancı hissetmezdim
Arazynp Anniskoo0634 ben uzun sancılar çekmedim. Regl ağrısı gibiydi. Açılma kısa sürdü zaten. Ama ikinma evresi zordu. Herkesin doğumu aynı olmuyor.
Anniskoo0634 Balbebek012 yemim ederim o kadar şiddetli ki küvet için de sıcak su da bişe kitlenip kalıyorum 😭😭 ama yine denicem bu gün de açılmam hızlansın