Serom 37+2 de doğdum şu an 31 günlük oğlum. Hiç de bi sorun yok Allah’a sukur. Ama yerinde olsam suni sancıyla alalım derlerse kesinlikle kabul etme direk sezeryan iste tecrübeyle sabit konuşuyorum. Suyumuz sınırdaydı hep. 36+0 da kontrolde sınırda gene demişti. 36+2 de kanamam oldu diye gittim hastaneye suyun sınırın altına düşmüş yatis verelim dediler 37 yi tamamla. Hastanede tamamladım 37+2 de suni sancıyla sütüne surune doğum yaptırdılar. Hastanede de yaptıkları hiç bi şey yoktu boş serum ardından nst ye bagliyorlardi boşuna yatıyorsun yani. Başına gelirse böyle şeyler en azından önden bilmiş ol. Evin hastaneye de yakinsa her gün nst ye git gel boşuna yatma. Hastanede yattığım sürede sistim ödem topladım gereksiz bunalıma girdim.