ErsBegAs kuzum öncelikle sakin ol hastaneye gidene kadar kendin evde düşürmeye çalış ve mutlaka idrar kan tahlili yapsınlar bende bundan 10 gün önce böyle oldu acile gittim ilgilenmediler ertesi günü polikliniğe gittim yine tansiyonum yüksek çıktı ve yatışım yapıldı idrarda protein çıktı ilaca rağmen tansiyonum düşmedi idrarim kanlı gelmeye başladı kusmalarim başladı ve acil sezeryana alındım 35+5te bebeğimde bende cok şükür iyiyiz ama ihmal edilmemesi gereken birşey benim çocuğum cumadan beri küvezde 🥹 umarım bir sorun çıkmaz ama yatış gerekebilir tansiyon düşürmek için Allah acil şifalar versin stres yapma stres yaptıkça tansiyonun yükselir