aybalasmom bütün takviyelerini alıyorum hiç bir ilacımı ihmal etmiyorum zaten rahim ağzı yetmezliginden dolayı 14 hafta serklaj oldum o yüzden büyük hassayiyetle bütün ilaçlarımı aksatmadan aliyorum sürekli bı panik halindeyim ilk bebeğimi 5 aylık kaybettigim.icin en ufak Ağrı’da paranoyak oldum iyice :(