ynzl Deletedmom_808 ben 27+4’te yaptırdım sanırım canım ama beni de 20.haftada çağırmışlardı normalde
Annebus Deletedmom_808 benimde 18 haftada yapıldı tam 1 ay sonrası için 2. Dozuna çağırdı sağlık ocağı
ynzl Deletedmom_808 bana tek doz boğmacalı olanın yeterli olacağı söylendi o yüzden geç yaptırdım bilerek. Koruması daha yüksek oluyormuş geç yaptırınca
Gizemdemir96 Ilk cocuğumda 2 doz yaptırdım 2020 yılındaydı. Şimdi 5 aylık hamileyim doktorum bunda gerek yok dedi
Deletedmom_808 ynzl evet öyleymiş sağlık ocağındaki hemşire bugün yapalım dedi diğerini sonra kadın doğum doktorları öyle öneriyomuş
Sinem2019 İlk gebelik 2019 da iki tane tt oldum şimdi ttab diyorlar karma mı oluyo onu olcam 28 hafta da 26 haftalığım şuan