Ruruu Ozlmulpk benim kiz kardesimde de oluyordu bu durum cok kucuk bebekken ama sonra kendiliginden gecti su an sapasaglam cok sukur yenidoganlarda bu normal diye biliyorum 🥰
deniz_95 Ozlmulpk yani göz kayması olabiliyor tabii bebekken. Ama zaten 6. Aya kadar bi göz doktoru kontrolü yapmanız lazım. Hem kontrolünü de yaptırmış olursunuz.
Ozlmulpk deniz_95 evet söylediklerinden beri aklımdan çıkmıyor zaten randevu almıştım birde sizlere sorayım dedim
deniz_95 Ozlmulpk yok zaten bu aylarda gözleri böyle olabiliyor ama yine de tedbiri elden bırakmamak lazım tabi ☺️
Senamstf Ozlmulpk merak etmeyin benim yeğenimin de böyle oluyordu hatta o zamanlarda çektiğim videolarda falan bakıyorum hep böyle kayıyor gözleri. Bazen ikisinin birden kaydığı bile oluyordu ama şuan 2 yaşına girecek maşallah çok güzel gözleri var 🥰
Ozgemlym Ozlmulpk benim kızımda vardı üçe içe bakıyot babamızda göz kayması olduğu için muayne ettirmiştik göz çukurları geniş dedi dr şaşılık değilmiş .şuan 5 yaşında çok nadir içe bakıyor bi kontrole götür istersen 😊
5kisilikkaile Ozlmulpk 2 aya yakınız bizimde arada böyle bakıyor sonra koca koca açıp bakıyor bazen normal bakıyor düzgün baksn diye ugrasyrm nrml oldugunu düşünüyorum henüz çok küçükler öyle bakmaya alışmaması önemli bence zamanla düzeliyor