Manolyaa_ Dün akşam 6 da bi yattım sabaha kadar ama uyuyamadım ara ara. Gece falan bi uyandım döndüm durdum. Kötü rüyalar da hallice :/ sabah yataktan kalkarken çok zorlandım fiziksel değil psikolojik olarak zar zor kalktım sonra ortada bir şey yok ağlamaya başladım sebepsizce ağlıyorum dedim en iyisi dışarı çıkıyım yürüyüm biraz kafam dağılsın o da yok olmuyor hormanlarımla mı alakalı acaba 32 haftalık hamileyim bu arada
esalman Ya 30.haftadan sonra bana da bi haller oldu 3 haftadır uyku, psikoloji, kötü hissetme, sürekli uyuma ya da sürekli uyuyamama