Mrv-ElfAda Bende çift yumurta ikizi iki kız annesiyim 🤗 26+4 teyiz🌸
Benim karnım erkenden çıkmaya başladı, şu anda da var ama zorbalanıyor bu ikiz karnı değil diye😂
Doğum zamanı kişiden kişiye göre değişiyor, bizim şu anki hedefimiz 37’yi görmek🙏🏻 ama burada araştırdığın kadarıyla genel olarak hep erken doğum olmuş. 30’dan sonra yatanlar genelde 37 38’i görmüş yatmakla alakası var mı bilemiyorum tabii. Ama benim doktorum rahim kapasitesi ile alakalı bir durum olduğunu söylüyor