summmmm Kızlar adetim 5 gün geçti dün test yaptım belli belirsiz cizgi cıktı böyle olup hamile olan var mı yani gün sayısına bakarsak 2.cizgininde koyu olması gerekmiyor mu?
Tatli_heyecan summmmm benimde hafif çizgiydi kan verip netleyebilirsiniz geç döllenme olabilir. Sağlıkla güzellikle istiyorsanız gelsin inşallah
1oglanannesi summmmm gec dolenme ola bilir testinizi gore bilirmiyim? Yinede regl olmazsaniz kan verin
Meryeminannesi20 summmmm benim 8 gün gecikme ile bukadar silik bile değildi doğumuma son günler kaldı artık..
BurcuMusti3107 Tatli_heyecan eğer geç döllenme olduysa kanda çıkar mı benim reglime 4 gün var tahmini olarak test yaptım negatif çıktı
summmmm Forumda kimi görsem bat tarihinden önce test yapıp iki çizgi görüyor benim geçmesine rağmem belli belirsiz
HK2112 summmmm belki geç yumurtlamışsınızdır olabilir hayırlı olsun :) nasıl değerlendirmiştiniz acaba
Derdideva summmmm bta 1400 ken benimde cizgim böyleydi o kopkoyu çizgiler nası oluyor hiç anlamıyorum😀
summmmm HK2112 bu ay rahim filmi cektirdim normalde ovulasyon testi kullanıyordum bu ay ağrım olduğum için önemsemedim aslında yani betada görmedende çok inanamıyorum😊