Ozuzun Merhaba hanımlar, 2.trimestera girmiş bulunmaktayım. Yurtdışı tatil planımız var. Hamileyken yurtdışına çıkanlar yaşadıklarıyla ve dikkat edilmesi gerekenlerle ilgili bilgi verebilir mi? Biraz tereddüt ediyorum ama gitmek de istiyorum.
nisaakb Ozuzun ben gitmiştim riskli gebe değilseniz bi problem olmuyor sadece doktorum çok yorulma dedi. Onum dışında kanama olur bi şey olursa diye progestan verdi çok şükür gerek kalmadı kullanmaya
Accountant Ozuzun 8 haftalık hamileyken Makedonya’ya gitmiştim bir problem olmamıştı bir de kıştı bileğe kadar kar vardı