Busegurkan insan insana lazım hele ki zor zamanda.. bizi bu kadar hassaslaştıran birazda sosyal medya içerikleri sürekli alarm veriyorlar onları biraz azalt canım hatta keşfetin böyle şeylerle doludur sıfırla ayarını beni rahatlattı. Kış vakti herkesin işi gücü var inan bu devirde kimse kimseye meraklı değil şimdiden yaşanmamış günlerin stresini yaşama başa gelince yaşanıyor zaten 😄 doğum yaptın düşündüğün gibi olursa da bebeği korumaya geçersin dr uyardı dersin, zaten bebek anneyi biliyot bir yapışık olmak istiyor başkasında durmuyor. Kedi bile annelik yapınca hoşumuza gidiyor ay anne ya yavrusunu koruyor diyoruz dimi o haldeyken kim sana ne diyebilir sadece sürecine odaklan pozitif düşün pozitif konuş ve öyle insanlarla iletişimde ol her şey güzel olacak