29+3 ikiz erkeklere hamileyim. Hâlâ isim sorunumuz devam ediyor. Bi isim var çok içimize siniyor ama diğer bebeğe bu isme uygun isim bulamıyoruz. Ya da bu isim o kadar içimize sindi ki diğer bulduğumuz isimler tam anlamıyla tamam bu olmuyor 😌 önerilerinizi bekliyorum dostlarım. İlk isim “BİLGEHAN”