ireminc07 tecrübeli değilim ama iki gün önce sezaryen ile doğum yaptım bugün hastanede son günümüz. Gebe okuluna kaydoldum internetten hep eğitim videoları izledim çünkü pimpirikliyim. Annem eşim kardeşlerim yanımdaydı ama hepsi bize ihtiyac yokmuş dediler. Ben spinal sezaryen oldum. Uyuşukluk hissim 4.saatte geçti ve sonra kalktım yürüdüm. Sonra hep çocuğa kendim baktım. Emzirdim desteksiz, altını değiştirdim. Gazını çıkardım. Zaten sürekli uyuyor kimseye ihtiyacı yok benden başka. Yanınızda kalacak kişiyi bebeğe bakacak olarak görmeyin size bebek gibi bakacak bir kişi olsun yeter kendinize güvenin gebe eğitim videoları car ınları izleyin hiç korkunuz olmasın🫶🏼