Kızlar merhaba 1 aylık bebeğim var sadece mama ile besleniyor ama tüm mama markalarını denedik sadece Sma biraz iyi geldi şuan onu kullanıyorum. Fakat bebeğim saatte 1 yiyor çok sık acıkıyor yani 60 ml veriyorum az mı geliyor acaba. Bu yüzden kabız oluyor hep ne yapmam lazım bazen zeytinyağı damlatıyorum mamasına ama ne fayda.