Heyzil Kızlar acayip moralim bozuk. Suratım o kadar kötü lelekenlendi ki anlatamam. Bide benim alerjim var her kremi süremiyorum hemen kaşıntı başlıyor. Bu lekeler doğumdan sonra yok olur mu acaba olmaz ise gerçekten psikolojik olarak çok kötü olacağım.
Byz55 Heyzil benimde hep lekelerim oluştu canım dudaklarımın kenarında ben solentenin kremini aldım saha yeni kullanıcam bakalım işe yarıcak mı kuzenim kullanmış işr yaradığını söyledi