Kızlar 33 haftalık hamileyim. Şuan için her şey normal doğum şeklinde ilerliyor. Fakat demir içeren bir ilaç takviyesi kullanıyorum bu da bende yan etki olarak özür dilerim ama ishale sebebiyet verdiğinden gebeliğimde 2. Kez hemoroid(bağsur) problemi yaşıyorum. Canım yanıyor ve aklıma gelen şey normal doğum olur ve bu problemim geçmemiş olursa sıkıntı büyür mü? Siz böyle bir durum yaşadınız mı?