Ben de şuan hastanedeyim gece 4:30 gibi yatakta yatarken ıslaklık hissettim sonra ayağa kalktım tutamadım. Duş aldım 15 dk bekledim lavabo ihtiyacım geldi gittim üzerimi değiştirip hastane yolunu tutacakken bir daha geldi suyum ben hala iidrar mı yoksa suyum mu geldi idrak edemedim açılmam 2 hafta önce en son 2 cm di şimdi ebeler mauayene etti açılman ilerlemiş dedi çamaşırıma kırmızı turnusol kağıdı koydu idrar mı yoksa amniyotik sıvımı belirlemek için hala her ayağa kalktığımda sıvı geliyor lavaboya gidince baktım turnusol kağıdı lacivert mor renge dönüşmüş araştırdım. İdrar olursa renk değiştirmiyormuş ama amniyotik sıvıysa mavi mor oluyormuş benimde hiç sancım yok nst de çok hafif sancım çıkıyor.