Su sınırda sebebiyle hastaneye yatışım yapıldı müthiş sancılarım vardı ama sadece 1 parmak açıklık vardı. Doktorum suni ile destekleyelim mi dedi dedim olur bi deli cesaret. Evet çok zordu suni almak ve sancıları nst de karşılamak. En azından ayakta çömelerek karşılayınca daha hafif oluyordu. Bir süre sonra nst çıkardılar ayakta dolaşabilirsin duşa girebilirsin dediler. Duş da çok iyi geldi. 3 saatte 7 cm açılmam vardı ebelerin hepsi şaşırdı. Yarım saat sonra 8 cm oldu ebe suyumu patlattı. Ikınman geldiğinde ıkın dedi yatakta tuvalet pozisyonunda ıkın dedi. Sancıları o şekilde karşılamak çok zordu 2 saat ıkındım belki de ıkınmayı bilemedim bilmiyorum. Benden sonra gelen herkes doğurdu tüm bebek seslerini duydum tek ben kalmıştım. En son ebe iş artık sende 10cm dedi. Ikınıyorum yok. En son karnına bastırıcam ıkın dedi bastırmasıyla ıkınmam bir oldu sonra fırt diye bi sıcaklık hissettim diğer ebe dur sakın ıkınma dedi çünkü 3 saniyede çocuk çıkmıştı 🤣