Ahsendines bende 37.haftadayım. Bi iki haftadır akıntım o şekilde geliyo. Uzuyo peçeteye alırken baya koyu kıvamlı. Doktor çatı muayenesi yaptı, akşamına o beyaz akıntı hafif pembe gibi oldu. Şmdi yine beyaza döndü. Nişan kanlı gelir gibime geliyo benimde. O yüzden ben nişan olduğunu düşünmüyorum bilemedim🤔